TERAPIKA NAUJIENOS DIAGNOSTIKA MASAŽAI  KAINYNAS DOVANŲ IDĖJOS NAUDINGA KONTAKTAI

Masažas Kaune, gydomasis masažas, masažas vaikams, veido masažas, masažai dviems.

@2018-2018 Terapika, IĮ / visos teisės saugomos

PROFESINĖS LIGOS - KAIP JŲ IŠVENGTI?

     Atrodo įprasta, kad dažniausiai sąnarių skausmais skundžiasi tie, kurie kiekvieną dieną nešioja sunkius nešulius, kurie visą dieną stovi ant kojų ar 8 valandas per parą praleidžia susilenkę. Tačiau kaip yra su tais, kurie dirba sėdimą darbą? Pasaulinė sveikatos organizacija įspėja, kad sėdimas darbas kelia lygiai tokį pat didelį pavojų, kaip ir aktyvus fizinis darbas. Jis iššaukia kitokias sveikatos problemas, kurios da˛nai virsta lėtinėmis ligomis.

Kokiomis ligomis dažniausiai skundžiasi biurų darbuotojai?

Medikų tyrimai atskleidžia, kad dažniausiai pasitaikanti liga biurų darbuotojų tarpe – išeminė širdies liga. Greta jos rikiuojasi ir chroniškas nuovargio sindromas, kuris gydomas suderinus fizinės terapijos bei  psichologo konsultacijas, galiausiai, įvairios raumenų ligos, kurios dažniausiai atsiranda dėl tos pačios kūno pozicijos ilgą laiko tarpą.

  

+ 370 693 - 37373

 Statistika labai liūdina, kadangi net 70 % biuro darbuotojų skundžiasi nugaros skausmais. Vieni - tik kartais pasitaikančiais, tuo tarpu kiti – reguliariais, tokiais, kurie trukdo atlikti įprastus darbus. Galiausiai, sėdimas darbas gali prisidėti net ir prie stuburo išvaržos susiformavimo, tad kuo anksčiau kreipsitės pagalbos į specialistus – tuo didesnė tikimybė, kad nugaros skausmai Jūsų nebekankins. Ilgai būnant toje pačioje kūno pozicijoje dažnai skauda ne tik stuburo apačią, tačiau ir viršutinę dalį, pavyzdžiui, kaklą, dažnai jaučiama įtampa pečiuose. Prie to labai prisideda nuolatinis buvimas prie kompiuterio. Nors šiais laikais akcentuojama ergonomiškų baldų svarba, tačiau dažnas dėl nuolatinio sėdėjimo toje pačioje pozoje išgirsta diagnozę – kaklo osteochondrozė.

Profilaktika, kuri padės užkirsti kelią

   Geriausias būdas kovoti su profesinėmis ligomis – užkirsti joms kelią, kol jos dar netapo Jūsų kasdienybe. Nelaukite, kol skausmai taps reguliarūs – suteikite sau galimybę puikiai jaustis net ir tokiu atveju, jeigu per dieną daugiau nei 8 valandas praleidžiate sėdėdami toje pačioje pozoje prie kompiuterio.

    Pirmiausia – svarbu stiprinti imuninę sistemą. Tam puikiai tinka ne tik vitaminai, tačiau ir subalansuotas maistas. Medikai skatina daugiau laiko praleisti prie natūralios šviesos šaltinių. Tai reiškia, kad svarbu daryti reguliarias pertraukas ir pasitraukti nuo kompiuterio prie lango. Žinoma, būtina sveikai maitintis, kadangi riebus maistas ne tik padidins Jūsų svorį, tačiau ir prisidės prie širdies problemų. Įsigykite specialius akinius, kurie apsaugos Jūsų akis nuo išsausėjimo, galiausiai, išbandykite masažą.
Medikai patvirtina, kad masažo nauda yra labai didelė, o asmenims, kurie dirba biuruose – neįkainojama. Juk masažas – ne tik galimybė išjungti kūno raumenis ir panaikinti nemalonius skausmus, tačiau ir atsipalaiduoti, pamiršti stresą.